Ridläger och islänningar!

Jag och Lotten Har varit på ridläger i dagarna 3 på ridskolan. Onsdag-Fredag. 2 Ridpass per dag och det har varit fullkomligt underbart! Fy bubblan vad jag älskar hästar, finns inget som får mig på bättre humör =)
 
Jag fick rida på fina finaste Strüppi <3 men jag fick också testa STORA Houdini och lilla Romeo. Lotta fick sin favvis Othello =)
  Vi red ett lite lugnare ridpass första passet sen var det pyssel och fika ett ett hårdare ridpass det sista. Glömde handskar första passet så jag fick en underbar blåsa ;) Det har varit helt underbara 3 dagar. Att känna sån gemenskap med andra människor, att känna sig omtyckt att känna att man verkligen passar in. Det är något jag inte kännt på så himla länge. Jag har glidit ifrån mina vänner så till den grad att jag inte ens känner dom längre och dom vill nog egentligen inte känna mig heller. Det är inget att hymla med när det inte vare sig svaras i telefon eller rings tillbaka. Jag har kännt mig så himla ledsen över detta för jag älskar dom fortfarande och det är väldigt jobbigt att inte veta vad man gjort fel men nu känns det ändå lättare när jag hittat mina underbara hästar igen.
Jag och Strüppi
 
Lotta och Othello
 
 
 
Som om inte det vore nog red vi Islandshästar lördags kväll =)  Min häst hette Hvellur och Lottas Erro. Det var ett fantastiskt kul kväll med mkt Tölt och galopp även om blinningar och mygg lämnat sina spår =)
 
 
 Jag och Hvellur
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi har det bra vi !!!!!!!!!

2012-08-13 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0