Blogga?

Har insett att jag inte bloggar speciellt mkt. Jag lägger bara in massa barnkläder :-D Oh well here goes

Idag har jag och Loppan varit på barnteater på biblioteket, En trevlig föreställning med musik. Efter det gick vi på torget med morfan, handlade 4 nya garderobsblommor eftersom jag lyckats döda alla mina (ja du läste rätt. Exakt så gröna fingrar har jag ;-)) Sen åkte vi till Ica och köpte buljong, blomkol och potatiskrocketter. Efter det köpte vi krukor, jord och lekakulor på Läcköblommor.

Väl hemma hos morfar gick vi ut med hundarna,  lagade mat, stek och planterade mina nya blommor. Loppan fick lördagsgodis och nu sitter jag framför barnkanalen medans morfar och loppan läser böcker. Vi ska strax ta oss till lekplatsen en sväng sen bär det av hemmåt.

Längtar så efter att få ordning hemma. Nästa vecka hämtar vi hem nya soffan!!!!





Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att DU sitter och tittar på Barnkanalen! :-D Och modigt att köpa samma blommor som du ju precis tagit död på. :-D



Det låter iaf som en fin dag med lite av varje! :-)

2011-09-11 @ 22:05:11
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0