Senil

Jag är allvarligt rädd för mig själv. Jag har alltid varit glömsk och förvirrad men idag tog det fan priset. Rycker till i sängen på dagen övertygad om att larmet på mobilen gått. Känner mig som en klubbad säl, får knappt upp ögonen och har en härlig huvudvärk. Tar på mig och släpar mig iväg för att hämta loppan. Väl ute kommer en serie av varningstecken på min senila förvirring

1) Postbilen står utanför (den kommer alltid tidigare än 15:30)
2) möter en tjej med en pizza (Vem fan hämtar pizza halv 4?)
3) En skolklass har gympa på gräsplanen utanför skolan (skolan slutar senast 15:20)

Väl inne på dagis kollar jag på klockan och visst den är 14!!!! Bara att pallra sig hem igen. Somnade om 1 timme... Jag är allvarligt sjuk på nått vis alltså....

Hade förmodligen hört ett sms på mobilen och trott det var larmet. *trött*

Kommentarer
Postat av: Linda

Att du inte kollade på någon klocka en enda gång! :-D

2011-05-31 @ 13:26:22
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0