Sjuk

Ungen är sjuk. 39,1 igår kväll efter dagis (konstigt att dom inte fattade det där..) hosta och snuva. Hon hade vaknat flera ggr i natt och frågat efter m ig. I natt och imorgon får jag vabba.

Annars händer inte mkt förutom att jag stör mig på min idiot till man som tror han kan dra till Egypten 3 veckor i sommar hipp happ ocxh lämna oss här. Vill inte med till ett oroligt Kairo med en 3 åring, är det så jävla svårt att fatta? Jag är så jävla trött på idioter så jag vill spy fanemej! Karlar är ju ta mej tusan idioter allihop!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas febern har försvunnit idag! Töligt, när de är sjuka.



Jag vet inte hur stabilt läget är i Egypten just nu men jag förstår att det inte känns sådär jättetryggt. Jag skulle nog inte heller åka - OM något händer så lär det ju hända där... Kanske ni kan kompromissa, att han åker själv men bara en vecka eller något sånt.



Sv: Ja, det är inte direkt kläder man leker ute i än men hon har fodrade överdragsbyxor och gummistövlar på dagis. Jag utgår ifrån att de ser till att hon tar på sig dem om/när de går ut.

2011-03-31 @ 11:38:34
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0