Resume

Fredag: Bad med brudarna och barnen. Mkt trevligt. Sen åt vi på pizzerian. När jag och ungen kom hem somnade vi och sov i 3 timmar :-) Sen ringde vi morfar, åkte ut en sväng och handlade och sen åkte vi med hem och fikade lite.

Lördag: Skrev på FB om någon ville ses. Tyras mamma nappade och vi gick fram på stan med barnen och sen fikade vi på pingstkyrkan. Mkt trevligt. Man kanske kan skaffa nya vänner som vuxen trots allt :-) Det hoppas jag vi gör om. Efter det träffade vi morfar, köpte McDonalds mat. Åkte hem till morfar och på em gick vi en långpromenad i skogen med hundarna. M ringde från jobbet och undrade om jag ville jobba extra.Japp sa jag, extra pengar är inte fel och när man jobbar 1 timma kortare säger man inte nej :-)

Söndag: Sov till 16:30. kl 20 var det bugg igen. 2 nya turer lärdes in och det var mkt trevligt. Kul att man börjar lära känna dom man buggar med lite nu så man kan skämta lite :-) Hälten av bemanningen var dock inte där igår, vädret kanske?

Idag måndag är det strålande sol ute! Jag försov mig till 16 och nu dricker jag kaffe. När gobben kommer från träningen är det långpromenad som gäller och efter det blir det mat. Lax och blomkålsmos :-)

Kommentarer
Postat av: Lôtten

KUL att det var bra på buggen !! Och SJÄLVKLART kan man skaffa vänner som vuxen... göttigt...

2011-03-28 @ 20:50:03
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0