Bugg hallux och kalas

Ikväll är det bugg igen. Tycker vi börjar bli riktigt bra jag och Lotta =) Vi kör ju bugg 2:an nu faktiskt. Jobbat i natt och sovit dåligt under dagen. Haft grymt ont i min Hallux valgus :-( Är rädd att jag måste operera den snart. För er som inte vet vad det är så



Japp. Nu är inte min knöl riiktigt så illa men nära tyvärr :-/

Imorgon måste jag på allvar ta tag i mat och träning om jag någonsin ska komma i form till sommaren och börja fixa inför ungens 3 års kalas på tisdag. Ungens pappa har köpt en Hello Kitty dator så et är vad hon får från oss :-) Kalaset för mina vänner med barn blir kl 15 och för släkten kl 18. Det blir tårta och för barnen tårta, lek och sen fiskdamm


Kommentarer
Postat av: Linda

Hua, ja, om det ser ut som på bilden så lär du nog bli tvungen att göra något åt det.



Hon kommer säkert att älska sin dator lika mycket som Oliven älskar sin Chuggington-laptop!

2011-03-20 @ 21:32:44
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0