Tjuvar och banditer

Vi har tjuvar och banditer här hemma. Satt i godan ro i soffan igår och kollade plötsligt ut i köket och undrade vad katterna höll på med. Dom satt båda 2 halvt under matbordet och såg misstänksamma ut... Mkt riktigt. Dom hade varit uppe på bänken i köket och tagit min ena kycklingfilé (stekt) som jag skulle haft med mig till jobbet. Helt överlyckliga satt dom där och mumsade. Lilltösen kurrade och mumsade samtidigt till och med :D


Oh well, det får jag väl unna dom eftersom det var jag som glömt locket till matlådan liksom =)

Kommentarer
Postat av: Lôtten

hahaaa ja där fick du allt skylla dig själv. Jag har en kompis vars hund hoppade upp på köksbordet och åt upp hennes flingor o mjölk när hon var i källaren och skulle hämta HUNDMAT !!! Där fick jag också ett gött garv !

2011-04-07 @ 16:01:02
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0