Teater

Idag har jag och ungen varit på teater i biblioteket, sagogrottan. Det var mkt trevligt. Teatern hette "leoparden som tappade bort en fläck" efter det cyklade vi till stora lekparken och lekte. Skönt i solen men kallt i blåsten än.

Vad har ni på era barn ute nu ?

När vi kom hem gjorde jag köttfärssås och spagetti som ratades rakt av. Vet inte vad jag ska göra längre. Inget duger. Vill inte ge efter och servera bara gröt, frukt eller smörgås heller. Man kan ju inte leva på det... *suck* är helt uppgiven faktiskt.

Jag ska iaf äta bakpotatis med skagenröra lätt senare. Hoppas på att någon ska höra av sig och vilja träffas men jag är såklart inställd på resultatet som kommer bli exakt noll samtal. Exakt så intressanta är jag och min fina unge. Men jag tänker inte ge upp.

Nu blir det barnkanalen och 1 liter vatten. Ciao

Kommentarer
Postat av: Lôtten

Klart du inte ska ge upp.... Jag tjatar ju på dig att du ska va med mig ju... :-)

kramiz

2011-04-09 @ 19:37:19
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Linda

Teater och lekpark låter ju inte heller tokigt! :-)



Usch, ja, denna mat... Just nu har vi en bra fas, inte mängdmässigt naturligtvis men just nu smakar hon iaf på det mesta. Ibland tar vi till icke pedagogiska metoder och mutar med något...



Oliven har på sig "vanliga" kläder och sen en skaljacka om vi är på väg och om vi är ute mycket blir det en fleecetröja under jackan. Om det har regnat kör vi naturligtvis även överdragsbyxor och gummistövlar, annars vanliga skor.

2011-04-10 @ 22:25:45
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0