Alltså

Jag kan verkligen för min gud inte fatta hur man vill ha mer än 1 barn. Jisses man får ju aldrig va själv, aldrig sova, lyssna på massa gnäll och gnoll hela tiden. Nä usch tack och lov att jag bara har en unge alltså. Tycker inte bebisar är ett dugg mysiga. blä

Sen har det blivit ett glapp mellan läkarebesök och mina tabletter. Äter nu ingenting och doktorn ringer inte förrän tisdag om proverna. Därefter tas det beslut om hur vi ska fortsätta. Är proverna bra ska jag dubbla dosen. Har nu varit utan tabletter 3 dagar och jag är fan en helt annan människa. LÄTTIRRITERAD, arg hela jtiden. Vill bara skjuta mig själv här och nu. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va jobbigt att det blev ett glapp, känns ju helt fel ! Hoppas du snart får fler !
KRAM och HÄNG I !!!

2012-07-07 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0