Spya och finbesök

Gårdagen var lyckad. Kalaset jättetrevligt även om ungen första halvtimmen gnölade och klängde sig fast vid mig "bääär" "bääär"  sen efter ett alvarligt tal från mig om att vi åkte hem om hon inte skärpte sig gjorde hon en helomvändning :-)

Kvällen hos kompisen med melodifestivalen var också trevlig med mkt snax och trevligt sällskap. Ungen åt faktiskt inte så mkt som jag trodde hon skulle, mest smörgåsrån och något chips.

Vi kom väl hem vid ca 22:45 och somnade strax efteråt. Kl 04 gick jag upp på toaletten och väl tillbaka på rummet kände jag direkt sur lukt från spya och när jag tände ljuset, mkt riktigt. Ungen låg och sov i en STOR hög med spy :S Stackars unge. Upp med henne, på med ny pyjamas och ut med madrass och sängkläder. Som tur var, var det nog bara för mkt snax och hosta som var boven för inget mer spy har kommit idag under dagen iaf.

På eftermiddagen kom sen min bror på besök. Det var nu över 10 år sedan sist vi sågs och det var så trevligt. Jag har saknat honom SÅ MKT. Ungen fick duplo som hon leker med nu :-)

Vi ska träffas snart igen och gå igenom dom pappren från socialen om vår uppväxt som min bror fått fram. Det är mkt känslor inblandat men det måste nog göras. Vi har nu också bestämt att helt säga upp kontakten med vår mamma.


Strax ska jag lämna ungen hos morfar och sen bär det av mot bugg med Lotta. Vi börjar 2:an idag :-D

Kommentarer
Postat av: Lindah

Hej hej



Bilden på Samuel då han åker skidor är tagen på vår baksida där har vi MYCKE snö. På vägarna börjar det bli bart. Men ja vi har mycke snö kvar. Det kännns väldigt långt kvar tills jag kan börja cykla till jobbet.



Jag är 170cm :-)

2011-03-13 @ 17:29:15
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Lôtten

FAN Becka va skönt att höra att ni ska göra detta tillsammans , du o brorsan !!



Tillsammans blir ni starka <3

Kram , ses snart !!

2011-03-13 @ 18:04:09
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Linda

Inte kul med spyor så klart men vad kul det låter med ett besök från brorsan efter 10 år! Nu kanske ni klarar att ses med lite kortare mellanrum!

2011-03-14 @ 16:56:29
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0