Förvirrad

Det var minst sagt en stressig natt på jobbet. Det gick nog inte bra någonsans egentligen. 1260 kilo sekunda på bara en linje, det ni. Jag var genomsvett för ni ska veta att på bageri, där är det INTE kallt på sommaren. Svetten rann så fort man rörde sig men jag tror nog jag varit förvirrad iaf...

Först gick jag ut för att svalka mig. Hör musik utanför och undrar vart tusan den kommer från för jag har ju inte radiolurarna påslagna. Går in igen och möts av förmannen från andra avdelningen som kommer mot mig med telefonen mot örat och säger "det är lättare att få tag på tomten än dig" oh well det var min telefon jag hört då jag var ute....

Jag kommer ner från rast, stressad för det går dåligt överallt så jag måste skynda mig. In på toaletten, sätter mig, kissar och kommer på halvvägs. DU ÄR INTE HEMMA, STÄNG DÖRREN! Liksom hallå????

När jag kom hem på morgonen var det gott med ett kallt glas Cola light (med sugrör såklart) det är min och loppans nya grej =)

Så nu på em då jag skulle sätta på kaffe häller jag kaffet i mitt glas istället för i bryggaren och jag glömmer nykeln till loppans cykel så den blev kvar på dagis. Loppan var INTE glad... Nu ska jag se om kaffe kan hjälpa förvirringen lite och i kväll blir det styrketräning

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0