Höst?

Denna sommaren måste vara den sämsta sedan 2007. Det har inte varit många dagar med riktig värme, man kan nog nästa räkna dom på 1 hand. När jag och loppan gick hem häromdagen efter ovädret så låg det massór av gula löv på marken utanför vårt lokala Ica. På träden fanns även gula, japp GULA löv. Vad hände? Det är ju inte ens augusti än och jag har ju semester 29 dagar till!
 
Jag måste nog ändå säga att jag är nöjd med vår ledighet. Vi har träffat fina vänner och varit ute mkt. Och nästa vecka är det dax för mig och bästa Lotta att rida =) Ser jag verkligen fram emot.
 
Nu ikväll var jag och Anna på räkfrossa, jag är minst sagt MÄTT fortfarande :P Nu ska jag päsa i soffan, är barnfri så det blir en sen kväll och en sen sovmorgon imorgon =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Japp !! Vi ska verkligen rida igen !!

2012-07-31 @ 09:36:15
URL: http://www.lottensplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0