Missförstånd i tvättstugan

Tvättstugan är nog den plats som skapar mest bråk mellan grannar tror jag. Idag när jag kom ner (Ja vi hade tvättid, bokas med kolv) så fanns inte nyckeln till tvättstugan där. Jag började lägga i tvätt iaf. efter ett tag kommer en granne ner och tittar frågande på mig. "Ska du tvätta nu? hur många maskiner har du?" "Jag va nere förut och hämtade nyckeln och nu du ta min tid, inte snällt vi är grannar" ööh va? Det är ju MIN tid. Tydligen tänkte hon att eftersom kl va över 16 när tiden börjar så skulle vi inte ha tiden. (Man behöver liksom inte börja exakt på tid om man tex inte kan exakt då pga jobb osv) Jag hann inte förklara innan hon försvann så nu är vi nog ovänner då?


Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0