Bra natt och underbar fredag

Jag brukar att ha svårt att sova på natten då jag ställer om dygnet efter natt men torsdag kväll gick det fint. Sov 08-12:30 på torsdag och kl 21:30 gick jag och la mig sen sov jag till 08! Då vaknade jag av en stor brakskit från loppans säng, fisunge =)

Dagen spenderades på vårmarknad med morfar. Loppan fick en stor hello kitty ballong, jag köpte gammaldags kokosbollar som sig bör =) Sen åkte vi till Mc Donalds och åt. Efter det blev det Bengts tivoli med bompisarna. Många karuseller och mkt popcorn senare gick vi med A och F hem och lekte, först ute på lekplatsen och sen inne.

Vi åt lövbiff, pommes och Amandas berömda grönpepparsås, smarrigt! (Ungarna fick korv) men loppan åt mest vitlöksbröd. Kl 21:30 cyklade vi hem. Då var ungarna för trötta för att orka mer. Det sista slängde dom ut alla leksaker på golvet i F:s rum...

Kort sagt en underbar fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0