-13,9 kilo

64,5 kilo!!! minus 13,9 totalt sen förra året då men den här vikten innebär att jag ju hållt den vikten i över 1 år! slutade på 67,4 då :D fan vad glad jag är och STOLT över mig själv =) Undrar vad jag vägde förra veckan egentligen.. Kan ju knappast varit 70 kilo =) Vågade inte väga mig när jag startade VV på nytt utan tänkte köra på 1 vecka först och det visade ju sig nu att jag knappast hade behövt oroa mig för den vägningen :D

Satte min målvikt på 62 kilo nu men man vet aldrig, kanske blir 60 oxå =)

*dansar*

FY FAN VAD VIKTVÄKTARNA ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Lôtten

SuperduperGRATTIS !!!!! Kul för dig !

2011-04-06 @ 18:37:07
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul!! Klart du ska vara glad och stolt! Jag återkommer när jag behöver tips om några veckor. ;-)

2011-04-07 @ 11:55:38
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0